לאחרונה, הסתיימה הכנת אסטרטגיה שיווקית מצמיחה ל i-rox מוצרי תוכנה.
צוות ההיגוי שכלל את הנהלת החברה גיבש את כיווני הצמיחה והשיווק של i-rox לשנים 2010-2012 בסדרת סדנאות ומפגשים במסגרת תכנית "ניצוץ" - ניהול, יצירתיות וצמיחה של משרד התמ"ת.
בין הנושאים שגובשו: חזון מעודכן, מטרות, יעדי ביניים, עקרונות גישה שיווקית, עקרונות תקצוב והשקעות, מיצוב ביחס לתחרות, תחקור והפקת לקחים, ניתוח SWOT מול המענה באסטרטגיה שגובשה, קידום התרבות הניהולית בנושאי שיווק, נהלים ופורמטים ארגוניים.
בנתיב הפיתוח העסקי גובשו נתיבי חדירה שיווקיים, פילוח לקוחות, חבילות שירותים חדשות, כלי שיווק ומכירה שנלמדו ותורגלו בסדנאות.
הוכן דוח רווח והפסד פרופורמה לשנות התכנית הכולל בין היתר סעיפי השקעה בשיווק ופיתוח עסקי.
גובשו עקרונות לשינוי ארגוני בסיסי.
|