לאחר כארבע שנים מסיום תכנית היעוץ, הצלחה לתכנית אסטרטגיה שיווקית בינ"ל וחדשנות לחברת הייצור של השתלים הדנטליים MIS.
לפי דיווחים חיצוניים, החברה הצליחה בפרק הזמן מסיום התכנית ועד כה להגדיל את מחזור המכירות שלה במאות אחוזים.
התכנית כללה גיבוש אסטרטגיה שיווקית בינ"ל לרבות: פילוח לקוחות וטריטוריות, עוצמת תחרות ומחסומי חדירה, מיפוי הענף העולמי, גורמי הצלחה ומיצוב מחודש סביב ערכים ותועלות ללקוחות הקצה והביניים, פילוח טכנולוגיות וגיבוש כיווני חדשנות, העצמה בתקשורת צוותית ושינויים ארגוניים שנגזרו מהתכנית עצמה.
התכנית נעשתה במסגרת חברת zooz.
· |