English

פרופיל
חדשנות עסקית
חשיבה המצאתית
אסטרטגיה
שיווק ופיתוח עסקי
חונכות עסקית ואימון אישי
מנהיגות ויזמות
תכניות יעוץ והדרכה לתחום האזרחי
תכניות יעוץ והדרכה לתחום הבטחוני
 חדשות ואירועים 

"ניצוץ": סדנאות חדשנות בסבסוד משרד התמ"ת

קרן השיווק במשרד התמ"ת ותכנית השדרוג הטכנולוגית של

תכנית "ניצוץ" לחברת הולילנד קוסמטיקס

תכנית חדשנות טכנולוגית לחברת מ.ש אלומיניום

תכנית להצמחת חברת וט מגן

תערוכת AMBIENTE - עשרה טיפים ל"מכירה מהירה" וליציר

"לצאת מהקופסא", יום עיון משולב בסדנא בבנק ישראל

הרצאה "כוח הסוד" - לכ- 220 גמלאי בנק ישראל

הנחיית גוף המנטורים במכון היצוא הישראלי

הרצאה בכנס הוקרה לממציאים של מוטורולה

מכללת רופין: על חדשנות ויצירתיות ומה שביניהם

אימון ומנטורינג אישי 1:1 למנכ"לים, ליו"ר דירקטוריו

סדנאות חדשנות באלקטרה תעשיות מיזוג אוויר

קורס חדשנות ויזמות עסקית לחברת yes

הושק פיילוט חדש: הרצאה מוסיקאלית לעסקים ופנאי

קורס שיווק בינ"ל וסחר חוץ בנצרת למגזר הערבי

הרצאות מנהיגות לשכבת כיתות ט' בחט"ב בראש העין

הותנע: אסטרטגיה שיווקית ומיצוב חדש לחוחובה ישראל

הרצאת חדשנות ויצירתיות לעמותת שלום כלכלי

הרצאה בכנס חדשנות שנתי לחדשנות בחקלאות

חדשנות ויצירתיות בשירותי חברה וקהילה במשפחה

יום עיון אסטרטגיה עסקית ושיווקית לפאראדוקס

סדנאות חדשנות וחידוד המסר השיווקי לארומה נעמה

הרצאות וסדנא לחשיבה פורצת דרך לפורום נשים מנהיגות

סמינר מקצועי לעובדי בנק ישראל במלון חוף גיא בטבריה

תכנית חדשנות שיטתית לחברת "אופק צילומי אוויר"

אסטרטגיות חדשנות במיג"ל בשיתוף האיחוד האירופי

הרצאה ב- Success University להעצמה והתפתחות אישית

חשיבה המצאתית בטכנולוגיה לקליל תעשיות

פרויקט מתמחים בירושלים - חשיבה יצירתית, מיצוב ומית

אבחון מיזמים ותכנית חדשנות שיטתית בכרמל מערכות

הרצאה חוויתית ביצירתיות לאגודת בני הרצליה

אסטרטגיה שיווקית בינ"ל לחברת SGD ENGI

חדשנות אסטרטגית לברן טכנולוגיות

חדשנות ארגונית לרשת מחסני השוק

תכנית חדשנות שיטתית בטכנולוגיה באוניברקול

העצמה וניהול מנהיג לרכזים ארציים בארגון "יזמים צעי

הרצאת חשיבה יצירתית בשבוע האיכות הלאומי

חשיבה המצאתית למנחי יזמים צעירים

כנס מש"א שנתי: חשיבה יצירתית ומשאבי אנוש - הילכו ש

קידום השיווק וכלי ניהול מכירות במבטחים החדשה

תכנית "ניצוץ" ב- i-rox מוצרי תוכנה - אסטרטגיה שיוו

הצלחה לתכנית אסטרטגיה שיווקית בינ"ל וחדשנות ל- MIS

כנס יועצות למעמד האשה ונבחרות ציבור ברשויות

התכנית הלאומית לסיוע ליצואנים קטנים ומתחילים

אסטרטגיה שיווקית לארליך מעבדות צילום

בקרוב - הרצאות וסדנאות אסטרטגיית חדשנות ערך

חדשנות עולמית עבורך עם Ideation International מארה

חשיבה המצאתית למנהלי בתי ספר יסודיים בירושלים

הרצאה: ליונס ראש העין במבט אחר, במסגרת כנס...

חדשנות מצמיחה במט"י ירושלים במסגרת "ניצוץ" ירושלים

הסתיימה תכנית "ניצוץ" לחדשנות מוצרית ב"הדר ועוד"

Exportease תכנית המשקיעה בחברות ישראליות לשיווק בח

אסטרטגיה שיווקית בינ"ל לעדיה תכשיטי אופנה

הרצאה לויצ"ו בראש העין "מהישרדות לצמיחה"

הנחיית בימת הייד פארק חדשנות במסגרת פרויקט "חכמים

ניהול רעיונות בפרויקט רובוטיקה לנוער ארצי

ליווי צוותי הנהלה ושיווק בבר מגן תעשיות

"קול קורא" לתכנית השדרוג הטכנולוגי של מתימו"פ

מנחי מועצות נוער רשותיות מכל הארץ בהרצאת מנהיגות -

צמיחה באמצעות ת"ע ותקציב לשנת 2012 לבר מגן תעשיות

 משפט החודש 

"שלמות מושגת לא כשאין מה להוסיף יותר, אלא כשאין מה להחסיר יותר"

אנלוגיה לכלי חשיבה המצאתית "החסרה" ; מתוך הספר "הנסיך הקטן" של אנטואן דה סנט-אכזופרי

אסטרטגיה עיסקית
ניהול אסטרטגי דינאמי ותחרותי
עד לא מזמן היה נהוג לדבר על תכנון אסטרטגי ובד"כ דברו על תכניות עשור וחומש. עם הפיכת העולם לגלובלי, הגדלת התחרות, שינוייים תכופים בסביבה העסקית והרגולטורית ויצירת מחסומי חדירה למיניהם - עלה הצורך למעבר לניהול אסטרטגי דינמי ותחרותי.
 

למי מתאימה תכנית זו?

לארגונים הרוצים להתחדש ולצמוח ברמה המקומית והבינ"ל הגלובאלית מעבר לשפה ולביצועים הידועים להם או כאלה שאינם מצליחים להגיע בכוחות עצמם לבצע פעילות כזו או כאלה שזקוקים לתמיכה של בעל ניסיון וידע בביצוע תהליכים מסוג זה.

מה לומדים?

במהלך תכנית היעוץ או ההרצאות נחשפים המשתתפים לעולם מושגים חדש כמו מהי אסטרטגיה ; מהו ניהול אסטרטגי ; למה הוא צריך להיות דינאמי ואיך עושים זאת ; איך מייצרים יעוד וחזון מחודשים שירתמו את כל העובדים וההנהלה וגם ישודרו החוצה בצורה מושכת ויצירתית ; איך מתייחסים לאלמנט התחרות הגלובלית והמקומית ; מהי תכנית ;  מהי חדשנות ; מהו שינוי ומהי טרנספורמציה ואיך מבצעים שינויים וטרנספורמציות מוצלחות בארגון וגם באופן צוותי ואישי ;  איך מנהלים את התקשורת הארגונית החדשה ואיך רותמים את כל בעלי העניין כלפי פנים פנים וכלפי חוץ לשיווק התכנית ולהצלחתה. 

בקיצור - איך יוצרים את כל אלה ואיך מטפלים בהם  כדי שהם יטפלו בעסק הצומח והמרוויח.
בוחנים את השאלות האסטרטגיות של הארגון / החברה.
מנתחים את הארגון / החברה במגוון ניתוחים עסקיים ובין היתר - הצגת "תמונת ראי" למנהלים בעשרה חיתוכים עסקיים היוצרים את "שרשרת הערך" של הארגון / החברה ; זיהוי הנכסים המוחשיים והבלתי מוחשיים, את היכולות הנובעות ומתוכן - את יכולות הליבה ; בוחנים איזה יכולות ליבה יש להוסיף כדי להגיע למימוש החזון והמטרות ; בחינת שיתופי פעולה עסקיים קיימים ועתידיים ועוד.
מנתחים את הסביבה העסקית / הענפית - פוטנציאל שוק ; מדדי צמיחה ; מחסומי חדירה ; סביבת התחרות ; מיצוב נוכחי ; מיצוב עתידי רצוי ; גורמי הצלחה ענפיים קיימים ועתידיים (KSF) ; פילוח לקוחות ;  
לומדים על תשתית אסטרטגית לקונצרן וליחידות האסטרטגיות שלו (SBU - Strategic Business Unit), אסטרגיה לתחום העסקי ואסטרטגיה פונקציונאלית בכל אחד מה- SBU’s אפשרות להתאמת מספר אסטרטגיות גנריות.
בוחנים התאמת של אסטרטגיה אפשרית ביחס לניתוחים שבוצעו על החברה, הסביבה הענפית, היעוד והחזון וערכי הארגון / החברה. בין יתר האסטרטגיות שיבחנו, ניתן למצוא: אסטרטגיית בידול ובתוכה אסטרטגיית חדשנות ערך, אסטרטגיית מיקוד / נישה, אסטרטגיית מחירים, אסטרטגיית הוזלת עלויות, אסטרטגיית שיתופי פעולה, אסטרטגיית רכישות והשתלטויות ועוד.
מבצעים התאמה של האסטרטגיה וכיווני החדשנות הראויים לחברה / למפעל.

ההרצאות והתרגולים נעשים ברמה אקדמית.

מה מתרגלים / מיישמים?

מבצעים מגוון ניתוחים על ביצועי העסק ועסקים דומים / מתחרים: מיצוב - השוואת הארגון למתחרים על צירי רוחב קו מוצר מול אינטגרציה אנכית (על כמה שלבים הארגון שולט), הצלחות / כשלונות, מטריצת שיתופי פעולה קיימים ופוטנציאליים, פערים טכנולוגיים וארגוניים, פילוח לקוחות ומוצרים לפי מאפיינים אסטרטגיים שווים ועוד.

מעלים שאלות אסטרטגיות, שהתשובה עליהן מובילה למערך עקרונות וכללים המשלימים את האסטרטגיה עסקית.

מבצעים ניתוח חוזקות חולשות על החברה ואיומים והזדמנויות על הסביבה העסקית SWOT - Strengths & Weaknesses & Opportunities & Threats.

מהם תוצרי תכנית היעוץ / ההנחיה / הליווי העסקי?

  תכנית אסטרטגית ותכנית עבודה אסטרטגית.

 הגדרת הייעוד והחזון של החברה.

 התייחסות לצורך בפיתוח רעיונות יצירתיים למוצרים חדשים, מובילי שוק, בשיטת חשיבה המצאתית שיטתית.

 הקניית כלים ותובנות חדשות לניהול החברה.

 גיבוש צוות החברה בשפה תקשורתית וניהולית חדשה.

 

לראש העמוד