מסלולים להתאמה
א' - אסטרטגיה עסקית ושיווקית, כיווני צמיחה וחדשנות
ב' - חדשנות לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים
ג' - חדשנות טכנולוגית, פתרון בעיות בחשיבה המצאתית שיטתית
תפוקות בשלושת המסלולים
• מוקם צוות חדשנות ניהולי, מקודמים: תקשורת צוותית ומערכות יחסים לקוח, עבודת צוות
• היבטים ו"כלים" חדשניים בניהול ומנהיגות, חשיבה ממוקדת ואפקטיבית בצוות – "ששת הכובעים של דה בונו" בין היתר לדיון ברעיונות חדשים וברעיונות לפתרון בעיות
• מיצוב חדשני, סלוגן, היבטי מיתוג
תפוקות במסלול חדשנות - תהליך חדשנות שיטתי בן שבעה שלבים, רמות חדשנות, SIT – חשיבה המצאתית לפיתוח רעיונות למוצרים ושירותים חדשים או לפתרון בעיות טכנולוגיות / לוגיסטיות / תפעוליות / ייצוריות, "בנק רעיונות" ובו עשרות רעיונות והחלטות על קידום הנבחרים, קריטריונים לסינון, סינון פנימי, סינון חיצוני, קונספט שיווקי ומבחן קונספט שיווקי, התנעת מסחור רעיונות נבחרים
תפוקות במסלול אסטרטגיה שיווקית – התהליך האסטרטגי, ניהול אסטרטגי דינאמי ותחרותי, מסמך אסטרטגיה עסקית ושיווקית, יעוד וחזון, כלים שיווקיים וכלים מכירתיים, תכנית עבודה, תחזית רוו"ה, תכנית השקעות בשיווק, עקרונות לתכנית שיווקית